Íme, ezek az idei karácsony slágertermékei az Amazonon

Íme, ezek az idei karácsony slágertermékei az Amazonon

Rekordot döntött az idei karácsonyi vásárlási szezon első öt napja az Amazonnál, az e-kereskedelmi óriás arról számolt be, hogy a Hálaadás Napja és „Cyber Monday” között eltelt öt napon minden eddiginél erősebb értékesítési számokat ért el – írja a CNBC.

Rányomja a bélyegét a karácsonyra a válság: kevesebbet költenénk idén ajándékra

Rányomja a bélyegét a karácsonyra a válság: kevesebbet költenénk idén ajándékra

Az ünnepi időszakban az európai vásárlók csaknem fele, 41 százaléka elsősorban üzletekben vásárol, további 20 százalékuk interneten is, és a legtöbben az akciós termékeket keresik - derül ki az Oracle kereskedelmi felméréséből. A válaszok szerint az online vásárolt termékek esetében a házhoz szállítás (52 százalék) a legnépszerűbb, szemben az átvevőpontokkal és a bolti átvétellel (20-20 százalék).

Black Friday: rekordösszeget költöttek idén az eMAG-on a magyarok

Black Friday: rekordösszeget költöttek idén az eMAG-on a magyarok

Új forgalmi csúcsot hozott az eMAG Black Friday, az idei kampány megmozgatta a hazai online vásárlóközönség több mint kétharmadát. A legnagyobb slágertermékek az öblítők és más fogyóeszközök voltak, de rendkívül sokan vették meg a karácsonyi ajándéknak szánt játékokat, vagy szereztek be új laptopot.

Árösszehasonlítóval újít a fintech sztár

Árösszehasonlítóval újít a fintech sztár

A Klarna tovább építi vásárlási ökoszisztémáját azzal, hogy egy árösszehasonlító oldalt hoznak létre és vezetnek be több európai országban.

PwC: Nehezebb lesz trükközni a jövőben a Black Friday akciókkal

PwC: Nehezebb lesz trükközni a jövőben a Black Friday akciókkal

Május végén hatályba lép egy jogszabály-módosítás, amelynek következtében a kereskedelmi vállalkozásoknak a kedvezményes ár mellett fel kell tüntetni az elmúlt legalább harminc napban alkalmazott legalacsonyabb árat is - tudta meg a PwC. Az árrendelet módosításának célja a kereskedők akciótartási gyakorlatának újraszabályozása és a fogyasztók megtévesztésének visszaszorítása, különös tekintettel az olyan országos kampányok során mint például az év végi Black Friday.

Tarolt az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday akciója

Tarolt az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday akciója

Az eMAG és az Extreme Digital november 19-i Black Fridayén a magyar vásárlók 10,13 milliárd forint értékben, több mint 420 ezer darab terméket rendeltek, ami jelentősen felülmúlja a tavalyi év eredményeit. A legjobban a háztartási eszközök, tisztítószerek, baba-mama termékek és a laptop/IT termékek fogytak, de belföldi szállást/utat is vásároltak közel kétszázan.

Hogyan kerüljük el a bírságot idén (is?) – Kisokos a sikeres Black Friday kampányért

Hogyan kerüljük el a bírságot idén (is?) – Kisokos a sikeres Black Friday kampányért

A fogyasztók és vállalkozások egyaránt készülnek a fekete péntek ("Black Friday") típusú kampányok rejtette lehetőségekre. Az ünnepek előtti leárazások előnyös árakhoz segítik a fogyasztókat, de a vállalkozásoknak is lehetőséget teremtenek arra, hogy még inkább megnöveljék az ajándékozással teli időszak bevételeit. Magyarországon az ilyen kampányok csak a 2010-es évek második felében terjedtek el igazán, nagyszabású reklámhadjáratokkal és célirányos értékesítési stratégiákkal. Ezekre azonban nem csak a fogyasztók figyeltek fel. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már 2015-ben metodikusan vizsgálni kezdte a piacon megjelent Black Friday típusú stratégiákat és az utóbbi 5 évben több ehhez kapcsolódó döntést hozott. Az ellenőrzés idén is elkerülhetetlen. Az alábbiakban a GVH gyakorlatát hívjuk segítségül ahhoz, hogy megértsük pontosan mire is fog figyelni a hivatal az ünnepeket megelőző reklámkampányok és más kereskedelmi gyakorlatok ellenőrzése során. Nagy András, a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda ügyvédjének írását közöljük.

Lecsapott a GVH: hatalmas bírságot kapott az Alza.hu

Lecsapott a GVH: hatalmas bírságot kapott az Alza.hu

A Gazdasági Versenyhivatal 892 millió forint bírságot szabott ki az Alza.hu webáruház üzemeltetőjére és cseh anyavállalatára Black Friday akciók tisztességtelen reklámozásával kapcsolatban. A versenyhivatal célja a kimagasló bírsággal, hogy a Magyarországon is népszerűvé vált akciós időszakok során tapasztalt megtévesztő reklámokat visszaszorítsa az online piacokon.

Pórul járnak a black friday-on trükköző cégek

Pórul járnak a black friday-on trükköző cégek

Már indult fogyasztóvédelmi eljárás a novemberi ellenőrzések alapján a webáruházak megtévesztő hirdetései miatt, emellett az árképzésnél is előfordultak hiányosságok - mondta a Magyar Nemzetnek Cseresnyés Péter, az  Innovációs és Technológiai Minisztérium kereskedelempolitikáért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára az elmúlt hétvégén lezajlott black friday akciós kampány tapasztalatairól.

Rekordot döntött az idei Black Friday

Rekordot döntött az idei Black Friday

7,4 milliárd dollárt költöttek a Black Fridayen online shopokban Amerikában, ami rekordnak számít – írja a Bloomberg.

  • 1
  • 2
Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Mérgező víz folyik a csapból? Itt a térkép, több százezer magyart érinthet
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.